fredag 20. april 2012

Blogginnlegg fredag 23/03-12

Dagen i dag har jeg vært veldig fornøyd med. Jeg fikk prøve er helt nytt spill som enda er under utvikling. Jeg måtte selvfølgelig skrive ned alle error og feil jeg fant underveis i spillet. Det er jo hovedårsaken til at de tok meg inn her som utplasseringselev. Spillet het «Scale tower» er et ganske så morsomt spill etter min egen mening. Det inneholder mange enkel trekk og baseres på fysikk. Det gikk ut på å løfte vekter og plassere dem på riktige plasser. Selvfølgelig så er det en viss hastighet på spillet og mann skal fullføre innenfor en tidsfrist. Matte kan jeg også si er brukte mye av i dette spillet. Det er laget for iPad og iPhone så for kan sitte på mobilen sin å spille. Jeg brukte mer en 4 timer på å spille det om og om igjen. Til tross for den lange tiden ble jeg ikke like ført lei det som jeg gjør med andre spill. Jeg fylte ut et dokument med tilbakemeldinger, forbedringer, endringer, feil, osv. Veldig morsom dag, alt i alt.

En annen ting jeg kan endelig kan publisere er litt om det andre spillet jeg tidligere har fortalt om. Spillet baserer seg på magi, turneringer og ulike verdener. Spillet heter «Festival of Magic» og her en linken til annonseringen: http://blog.snowcastleco.com/2012/03/05/announcing-festival-of-magic/. Det står den ble publiser den 5 mars, men jeg ble ikke informert om at den var annonsert. Gleder meg veldig til dette spillet kommet ut. Bare å se på delene her får utålmodig. Håper jeg blir her lenge nok til å være en av de første som får prøve spillet. 

Stay tuned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar